Laikino atokvėpio paslaugos organizavimas
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
0001 |
2. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Laikino atokvėpio paslaugos organizavimas |
3. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Laikino atokvėpio paslauga – tai pagalba suteikiant galimybę pailsėti asmeniui (šeimai), prižiūrinčiam (-iai) asmenį, kuriam nustatytas individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikis (iki 2023 m. gruodžio 31 d. – specialusis nuolatinės slaugos ar priežiūros (pagalbos) poreikis) (toliau – prižiūrimas asmuo). Paslaugų gavėjai: Asmuo (šeima), prižiūrintis (-ti) prižiūrimą asmenį. Paslaugos teikimo vieta: Prižiūrimo asmens namuose – SBĮ Kauno rajono socialinių paslaugų centras Trukmė per metus negali viršyti 720 val. Mokėjimo dydis: 1) neturi viršyti 40 procentų individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos, mokamos pagal Tikslinių kompensacijų įstatymą laikino atokvėpio paslaugos gavėjo prižiūrimam asmeniui, kuriam nustatytas pirmo arba antro lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikis (arba iki 2023 m. gruodžio 31 d. – specialusis nuolatinės slaugos poreikis), dydžio; 2) neturi viršyti 60 procentų individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos, mokamos pagal Tikslinių kompensacijų įstatymą laikino atokvėpio paslaugos gavėjo prižiūrimam asmeniui, kuriam nustatytas trečio arba ketvirto lygio individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikis (arba iki 2023 m. gruodžio 31 d. – specialusis nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis), dydžio. Paslaugos sudėtis. Jei paslauga teikiama institucijoje, užtikrinama kasdienė prižiūrimo asmens priežiūra, apimanti:
pagalbą rengiantis;
Jei paslauga teikiama prižiūrimo asmens namuose, užtikrinama kasdienė jo priežiūra, apimanti:
Kur kreiptis dėl Laikino atokvėpio paslaugos skyrimo? Į seniūnijos socialinio darbo organizatorių arba į įstaigą, kurioje gaunama/teikiama Laikino atokvėpio paslauga. |
4. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
|
5. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ar žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų. |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
1.Prašymas-paraiška socialinėms paslaugoms gauti (SP-8 forma). |
7. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Kauno rajono savivaldybės administracijos Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrius, Savanorių pr. 371, Kaunas, tel. 0 670 91 210 Darbo laikas: I, III, IV 8.00–17.00 val., II 8.00–19.00 val., V 8.00–15.45 val. |
8. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Socialinės paramos skyriaus vedėja Margarita Venslovienė, tel. (+ 370 37) 305 518, l. p. margarita.vensloviene@krs.lt |
9. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Prašymas dėl laikino atokvėpio paslaugos pateikiamas 1 kartą per 24 mėnesių laikotarpį, t. y. kreipiantis pirmą kartą. Kreipiantis dėl kiekvieno kito karto, kai teisės aktų nustatyta tvarka jau priimtas Sprendimas dėl laikino atokvėpio paslaugos skyrimo, kuriame nurodyta paslaugą teikianti įstaiga, sprendimo galiojimo metu, asmuo tiesiogiai kreipiasi į paslaugą teikiančią įstaigą ir pateikia jai laisvos formos prašymą, likus ne mažiau kaip 20 darbo dienų iki paslaugos teikimo pradžios. Prašyme nurodomas asmens vardas, pavardė, gimimo data, paslaugos teikimo trukmė, paslaugos teikimo pradžia ir pabaiga, priežastys, sąlygojusios paslaugų poreikį. |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina |
Nemokama. |
11. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymas-paraiška socialinėms paslaugoms gauti (SP-8 forma), patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos darbo ministro 2005-06-27 įsakymu Nr. A1–183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“. Poreikio vertinimo formos. Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimas |
12. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Gauti prašymai registruojami sistemoje SPIS. |