Kultūros, švietimo ir sporto skyrius

Rekomendacijos

PAGRINDINIO LIETUVIŲ KALBOS UGDYMO PROGRAMA MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ DĖL KLAUSOS SUTRIKIMO

LIETUVIŲ KALBOS PRADINIO UGDYMO BENDROJI PROGRAMA MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ DĖL KLAUSOS SUTRIKIMO

METODINĖS REKOMENDACIJOS MOKYTOJAMS DĖL PRADINIO IR PAGRINDINIO LIETUVIŲ KALBOS UGDYMO PROGRAMŲ PRITAIKYMO MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ

METODINĖS REKOMENDACIJOS MOKYTOJAMS DĖL PRADINIO IR PAGRINDINIO LIETUVIŲ KALBOS UGDYMO PROGRAMŲ INDIVIDUALIZAVIMO MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ

REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS DĖL MOKINIŲ, TURINČIŲ REGOS SUTRIKIMĄ, UGDYMO ORGANIZAVIMO

Rekomendacijos mokykloms dėl specialiųjų mokymo priemonių pasirinkimo

Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos

Atmintinė tėvams apie specialiuosius ugdymosi poreikius

Elgesio ar (ir) emocijų sunkumų arba sutrikimų turintys vaikai: ugdymo ir pagalbos teikimo specifika

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo mokyklose rekomendacijos

ATMINTINĖ MOKYKLOMS. ĮTRAUKTIES LINK. KĄ TURI ŽINOTI MOKYKLA? 

REKOMENDACIJOS UGDYMO ĮSTAIGOMS ŠVIETIMO PAGALBOS MOKINIUI ALGORITMAS

REKOMENDACIJOS VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, NUOTOLINIAM UGDYMUI

UGDYMO ORGANIZAVIMO REKOMENDACIJOS MOKINIAMS, KURIEMS DIAGNOZUOTAS AUTIZMAS

VAIKŲ SU AUTIZMU UGDYMO PRINCIPAI

 Universalaus dizaino mokymuisi gairės

Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė

UNIVERSALUS DIZAINAS MOKYMUISI MŪSŲ KLASĖJE Mokytojų patirtys: Austrija, Lietuva, Lenkija, Suomija

Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai METODINĖS REKOMENDACIJOS