Rekomendacijos
LIETUVIŲ KALBOS PRADINIO UGDYMO BENDROJI PROGRAMA MOKINIAMS, TURINTIEMS SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ DĖL KLAUSOS SUTRIKIMO
REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS DĖL MOKINIŲ, TURINČIŲ REGOS SUTRIKIMĄ, UGDYMO ORGANIZAVIMO
Rekomendacijos mokykloms dėl specialiųjų mokymo priemonių pasirinkimo
Bendravimo su vaikais, turinčiais įvairaus lygio negalią, būdai ir technologijos
Atmintinė tėvams apie specialiuosius ugdymosi poreikius
Elgesio ar (ir) emocijų sunkumų arba sutrikimų turintys vaikai: ugdymo ir pagalbos teikimo specifika
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo mokyklose rekomendacijos
ATMINTINĖ MOKYKLOMS. ĮTRAUKTIES LINK. KĄ TURI ŽINOTI MOKYKLA?
REKOMENDACIJOS UGDYMO ĮSTAIGOMS ŠVIETIMO PAGALBOS MOKINIUI ALGORITMAS
REKOMENDACIJOS VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, NUOTOLINIAM UGDYMUI
UGDYMO ORGANIZAVIMO REKOMENDACIJOS MOKINIAMS, KURIEMS DIAGNOZUOTAS AUTIZMAS
VAIKŲ SU AUTIZMU UGDYMO PRINCIPAI
Universalaus dizaino mokymuisi gairės
UNIVERSALUS DIZAINAS MOKYMUISI MŪSŲ KLASĖJE Mokytojų patirtys: Austrija, Lietuva, Lenkija, Suomija