Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e. rinkodara

Projekto pavadinimas

Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e. rinkodara

Projekto aprašymas

Projekto tikslas:

diegiant e-rinkodaros priemones didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą projekto įgyvendinimo savivaldybėse (Kaišiadorių, Birštono, Prienų, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybėse).

 

Projekto aprašymas:

Kauno rajono savivaldybė patenka į prioritetinius Lietuvos turizmo regionus ir išsiskiria turizmo traukos objektų gausa. Projekto metu sukurtos e. rinkodaros priemonės prisidės prie Kauno rajono žinomumo didinimo, turistinės vietovės įvaizdžio gerinimo ir turistinių maršrutų, apjungiančių projekte dalyvaujančias savivaldybes, populiarinimo ir turistų srautų padidėjimo.

Projekto įgyvendinimo metu bus įgyvendinamos šios e-rinkodaros priemonės: komunikacija socialiniuose tinkluose (SMM), optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), reklama Google paieškos sistemoje, reklama Google vaizdinės reklamos tinkle, reklama video tinkluose, el. pašto rinkodara, mobilioji rinkodara, projekto interneto svetainė ir administravimas, e-rinkodaros turinio kūrimas.

 

Projekto pareiškėja Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija Projektą įgyvendins su 4 partneriais: BĮ Birštono turizmo informacijos centru, VšĮ Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centru, Kauno miesto ir Prienų rajono savivaldybių administracijomis.

Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų 2014–2020 m. investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“.

Įgyvendinimo laikas

2016–2018 m.

Projekto vertė

244 265,60 Eur

Planuojama parama

207 625,76 Eur

Savivaldybės lėšos

7 327,97 Eur

Kontaktinis asmuo

Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centras