Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e. rinkodara
Projekto pavadinimas |
Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e. rinkodara |
Projekto aprašymas |
Projekto tikslas: diegiant e-rinkodaros priemones didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą projekto įgyvendinimo savivaldybėse (Kaišiadorių, Birštono, Prienų, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybėse).
Projekto aprašymas: Kauno rajono savivaldybė patenka į prioritetinius Lietuvos turizmo regionus ir išsiskiria turizmo traukos objektų gausa. Projekto metu sukurtos e. rinkodaros priemonės prisidės prie Kauno rajono žinomumo didinimo, turistinės vietovės įvaizdžio gerinimo ir turistinių maršrutų, apjungiančių projekte dalyvaujančias savivaldybes, populiarinimo ir turistų srautų padidėjimo. Projekto įgyvendinimo metu bus įgyvendinamos šios e-rinkodaros priemonės: komunikacija socialiniuose tinkluose (SMM), optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), reklama Google paieškos sistemoje, reklama Google vaizdinės reklamos tinkle, reklama video tinkluose, el. pašto rinkodara, mobilioji rinkodara, projekto interneto svetainė ir administravimas, e-rinkodaros turinio kūrimas.
Projekto pareiškėja Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija Projektą įgyvendins su 4 partneriais: BĮ Birštono turizmo informacijos centru, VšĮ Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centru, Kauno miesto ir Prienų rajono savivaldybių administracijomis. Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų 2014–2020 m. investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“. |
Įgyvendinimo laikas |
2016–2018 m. |
Projekto vertė |
244 265,60 Eur |
Planuojama parama |
207 625,76 Eur |
Savivaldybės lėšos |
7 327,97 Eur |
Kontaktinis asmuo |
Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centras |