Eil. Nr.
|
Rodiklio pavadinimas
|
ŠVIETIMO KONTEKSTO RODIKLIAI
|
Švietimo aplinka
|
1.
|
Bendras Kauno rajono gyventojų skaičius, iš jų 0-18 metų vaikų skaičius.
|
2.
|
Švietimo įstaigų tinklas ir jų skaičius pagal įstaigų tipus, priklausomybę.
|
3.
|
Mokinių, gyvenančių Kauno rajone ir lankančių Kauno miesto ir kitų savivaldybių bendrojo ugdymo mokyklas, skaičius ir dalis.
|
4.
|
Kitose savivaldybėse gyvenančių 6-18 metų mokinių, lankančių Kauno rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas, skaičius ir dalis.
|
INDĖLIO Į ŠVIETIMĄ RODIKLIAI
|
Mokiniai
|
5.
|
Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose ugdomų 1-12 klasių (su priešmokyklinio ugdymo mokiniais) mokinių ir klasių komplektų skaičiaus kaita pagal klases ir ugdymo programas. Pirmokų skaičius ir dalis.
|
6.
|
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, besimokančių savivaldybės ikimokyklinėse įstaigose, skaičiaus kaita.
|
7.
|
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, besimokančių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose, skaičiaus kaita.
|
8.
|
Vienam mokiniui tenkantis praleistų nepateisintų pamokų skaičius bendrojo ugdymo mokyklose.
|
Personalo charakteristika
|
9.
|
Mokytojų ir pedagoginių darbuotojų, dirbančių įvairių tipų ugdymo įstaigose, skaičius ir skaičius pagal kvalifikacines kategorijas.
|
10.
|
Jaunesnių nei 50 metų bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis.*
|
11.
|
Daugiau kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis.*
|
12.
|
Švietimo įstaigų, kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro švietimo įstaigų skaičiaus*.
|
Materialieji ir finansiniai ištekliai
|
13.
|
Savivaldybės biudžeto lėšos, skirtos švietimui ir jų dalis lyginant su visu savivaldybės biudžetu.
|
14.
|
Vidutinė vieno mokinio išlaikymo kaina ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
|
15.
|
Savivaldybės mokinių ir kompiuterių skaičiaus santykis. Vienam kompiuteriui tenkančių mokinių skaičius pagal bendrojo ugdymo mokyklų tipus.
|
ŠVIETIMO PROCESŲ RODIKLIAI
|
Mokymas ir mokymasis
|
16.
|
Neformaliojo švietimo veiklose dalyvaujančių mokinių dalis.*
|
17.
|
Nesimokančių savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose privalomo 6–16 metų mokinių skaičius ir dalis lyginant su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi.
|
18.
|
Ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme dalyvaujančių 3–5 metų vaikų dalis.*
|
19.
|
Savivaldybės mokyklose ugdomų 3–5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje, dalis.*
|
20.
|
Savivaldybės 3–5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės mokyklose, dalis.*
|
21.
|
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis.*
|
22.
|
Negalią turinčių mokinių dalis nuo mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose.*
|
Ugdymo procesų organizavimas ir valdymas
|
23.
|
Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose.*
|
24.
|
Mokytojų, dirbančių pilnu etatu bendrojo ugdymo mokyklose, dalis.
|
25.
|
Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklose besimokančių mokinių, augančių socialinę riziką patiriančiose šeimose, skaičius.
|
26.
|
Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis (nuo visų mokinių, kuriems nustatytas švietimo pagalbos poreikis, skaičiaus).*
|
27.
|
Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių, skaičius.
|
28.
|
Bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai (neįskaičiuojamos specialiosios klasės/grupės), dalis.*
|
29.
|
Bendrojo ugdymo mokyklų klasių komplektų, kuriuose yra mažiau kaip 8 mokiniai (neįskaičiuojamos specialiosios klasės/grupės), dalis.*
|
30.
|
Naujai komplektuojamų priešmokyklinio ugdymo grupių, kuriose yra ne daugiau kaip 20 mokinių (neįskaičiuojamos specialiosios klasės/grupės), dalis.*
|
31.
|
Naujai komplektuojamų bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios paskirties 1 klasių komplektų, kuriuose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai (neįskaičiuojamos specialiosios klasės/grupės), dalis.*
|
ŠVIETIMO REZULTATŲ RODIKLIAI
|
Švietimo rezultatas
|
32.
|
Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) rezultatai.
|
33.
|
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) rezultatai savivaldybės ir švietimo įstaigų lygmenimis.
|
34.
|
Įgijusių vidurinį išsilavinimą mokinių skaičius ir dalis rajono lygmeniu.
|
35.
|
Brandos egzaminų rezultatai savivaldybės ir mokyklų lygmenimis.
|
36.
|
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu pagrindinį ir aukštesnįjį (7–10 balų) mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (lietuvių kalba, matematika).*
|
37.
|
Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis.*
|
Švietimo pasekmės
|
38.
|
Įgijusių vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais įstojusių į Lietuvos valstybės finansuojamas aukštojo mokslo studijų vietas, skaičius ir dalis.
|
39.
|
Įgijusių pagrindinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančių mokymąsi kitame švietimo lygmenyje mokinių skaičius ir dalis.
|