Gyventojų aptarnavimas

PRAŠYMŲ PATEIKIMAS IR KONSULTACIJOS NUOTOLINIU BŪDU:
El. paštu: info@krs.lt
Telefonu: (8 37) 30 55 03
Internetu: https://www.epaslaugos.lt

Gyventojų aptarnavimo vieno langelio principu Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriuje, adresu Savanorių pr. 371, Kaunas, darbo laikas:
Pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
Antradieniais nuo 8.00 val. iki 19.00 val.
Penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.

Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriuje asmenys prašymus ir skundus gali pateikti ir būti aptarnaujami kita, ne valstybine, kalba – anglų.

Konsultacijos atvykusiems į Savivaldybę teikiamos tik iš anksto užsiregistravus:
Pirminės teisinės pagalbos klausimais – pirmadieniais ir antradieniais, tel. (8 37) 30 55 07;
Urbanistikos skyriaus klausimais – trečiadieniais, tel. (8 37) 30 55 20;
Infrastruktūros plėtros skyriaus klausimais – ketvirtadieniais, tel. (8 37) 30 55 20;
Požeminio gėlo vandens gavybos gręžinio įrengimo klausimais – ketvirtadieniais, tel. (8 37) 28 18 41
Viešosios tvarkos skyriaus klausimais – ketvirtadieniais, registracija tel. (8 37) 30 55 07

Kauno Rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. liepos 21 d. įsakymas Nr. ĮS-2170  "Dėl asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Kauno Rajono savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo patvirtinimo”

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TEIKIAMOS PASLAUGOS