Skundų, prašymų, kreipimųsi dėl viešosios tvarkos pažeidimų nagrinėjimas
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
- |
2. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Skundų, prašymų, kreipimųsi dėl viešosios tvarkos pažeidimų nagrinėjimas |
3. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Asmenų skundai ar prašymai gali būti pateikti žodžiu, raštu ir elektroniniu paštu. Skundai, pateikti elektroniniu paštu, turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Atsakymai į šiuos skundus pateikiami asmeniui elektroniniu paštu, o asmenų pageidavimu – siunčiami paštu skunde nurodytu adresu arba įteikiami asmeniškai. |
4. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
1. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas. (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) |
5. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Skundas ar pranešimas, kuriame nurodoma: asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, buveinės adresas (jei kreipiasi juridinis asmuo). |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Informacija ir dokumentai, reikalingi skundui ar pranešimui nagrinėti, priklausomai nuo asmens pateikto skundo ar pranešimo turinio. |
7. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Kauno rajono savivaldybės administracijos Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrius Savanorių pr. 371 Kaunas, tel. (8 614) 05 126 Pirmadieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais – 8.00–17.00 val., antradieniais - 8.00-19.00 val., penktadieniais – 8.00–15.45 val. Kauno rajono savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus vyriausieji specialistai |
8. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Ramūnas Kemzūra, tel. +37064776508 , el. p. ramunas.kemzura@krs.lt
|
9. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
20 darbo dienų |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
11. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Skundo ir prašymo forma yra laisva. |
12. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Prašymas turi būti:
|