Daugiabučių namų ir jų aplinkos atnaujinimo finansavimas pagal Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programą
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
- |
2. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Daugiabučių namų ir jų aplinkos atnaujinimo finansavimas pagal Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programą |
3. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Programos tikslas – skirstyti lėšas, siekiant padėti daugiabučių namų, gyventojams išsaugoti gyvenamąjį fondą, sutvarkyti aplinką ir skatinti renovacijos programos įgyvendinimą bei daugiabučių namų savininkų bendrijų steigimąsi. Prašymai dėl lėšų skyrimo teikiami Kauno rajono savivaldybės administracijai Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo rėmimo programoje nurodytiems darbams. Valdytojų pateiktų prašymų pagrįstumą vertina sudaryta nuolatinė komisija. Išnagrinėjusi pateiktus prašymus komisija teikia siūlymą Savivaldybės vykdomajai institucijai sprendimui priimti dėl lėšų skyrimo. Programos lėšos naudojamos ir skiriamos: 1. daugiabučių namų techniniams defektams, kurie kelia grėsmę namo ar jo konstrukcijų stabilumui ir (ar) žmonių saugumui, likviduoti skiriama 50 proc. reikalingos sumos; 2. žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo formavimo dokumentams parengti ir įteisinti – 100 proc. reikalingos sumos; 3. daugiabučių namų savininkų bendrijų steigimosi išlaidoms padengti – 100 proc. reikalingos sumos; 4. daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo ar modernizavimo projektų investiciniams planams parengti – 100 proc. reikalingos sumos, ne dažniau kaip vieną kartą per trejus metus ; 5. daugiabučio namo aplinkai gerinti (įvažoms, takams, vaikų žaidimo, automobilių stovėjimo aikštelėms, apsaugos įrangai, apšvietimui, komunalinių atliekų konteinerių vietoms įrengti), įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo, ne dažniau kaip vieną kartą per trejus metus – 50 proc. reikalingos sumos; 6. daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektams remontuoti, įsiteisinus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo, ne dažniau kaip vieną kartą per trejus metus skiriama 50 proc. reikalingos sumos. |
4. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
|
5. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
1. Prašymas skirti lėšas; 2. bent 3 komerciniai pasiūlymai; 3. daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų balsavimo protokolas, kuriame pritariama atlikti darbus, kuriems prašoma skirti lėšas; 4. darbų perdavimo - priėmimo aktas; 5. sąskaitą faktūra; 6. kiti susiję dokumentai. |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Žr. 5 punktą |
7. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Kauno rajono savivaldybės administracijos Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrius |
8. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Kauno rajono daugiabučių gyvenamųjų namų ir jų aplinkos atnaujinimo, plėtros ir administravimo programos komisija. Komisijos pirmininkas Mantas Rikteris, Administracijos direktoriaus pavaduotojas. Aplinkos skyriaus vyr. specialistė Sondra Kiaušienė |
9. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
30 darbo dienų |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina |
Nemokama |
11. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
1. Prašymas dėl lėšų skyrimo daugiabučių namų techniniams defektams, kurie kelia grėsmę namo ar jo konstrukcijų stabilumui ir (ar) žmonių saugumui, likviduoti. 2. Prašymas dėl lėšų skyrimo žemės sklypo prie daugiabučio gyvenamojo namo formavimo dokumentams parengti ir įteisinti. 3. Prašymas dėl lėšų skyrimo daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo ar modernizavimo projektų investiciniams planams parengti. 4. Prašymas dėl lėšų skyrimo daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektams remontuoti. 5. Prašymas dėl lėšų skyrimo daugiabučio namo aplinkai gerinti. 6. Prašymas dėl daugiabučių namų savininkų bendrijų steigimosi išlaidų kompensavimo. 7. Prašymas apmokėti už atliktus darbus. 8. Prašymas dėl lėšų skyrimo priedangos įrengimo daugiabučiuose namuose priemonėms įgyvendinti 9. Priedangos įrengimo daugiabučiuose namuose priemonių sąrašas |
12. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Nuolatinė komisija, gavusi daugiabučio gyvenamojo namo valdytojo prašymą, įvertina visą pateiktą dokumentaciją, teikia siūlymą Savivaldybės vykdomajai institucijai dėl lėšų skyrimo. Savivaldybės vykdomoji institucija, atsižvelgdama į komisijos siūlymą, potvarkiu priima sprendimą dėl lėšų skyrimo. Komisija, esant būtinybei, gali vykti apžiūrėti objektus į vietą, į apžiūrą gali kviesti nepriklausomus ekspertus ar kitus specialistus. Objekto apžiūroje privalo dalyvauti daugiabučio gyvenamojo namo valdytojas. Po apžiūros surašomas faktinių aplinkybių patikrinimo aktas. Komisijos sprendimai dėl lėšų skyrimo įforminami protokolu. Skirtas lėšas pagal pateiktas sąskaitas faktūras (ar kitus išlaidas pateisinančius dokumentus) už atliktus darbus ar paslaugas perveda Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius į valdytojo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą tada, kai valdytojas atsiskaitė paslaugų teikėjui už savo dalį ir pateikė tai įrodančius dokumentus. Už komisijai pateiktų dokumentų tikrumą ir informacijos teisingumą tiesiogiai atsako juos pateikę asmenys (valdytojai). Prašymas turi būti: 1. parašytas valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą, kurio tikrumas būtų paliudytas Lietuvos Respublikos notariato įstatymo nustatyta tvarka; 2. parašytas įskaitomai; 3. asmens pasirašytas. |