Skaitmeninio turinio kūrimas – iššūkis ar galimybė?

Domeikavos gimnazijoje vykdomas projektas „Inovatyvių technologijų taikymas ugdyme ir mokyklos lyderystėje“ paskatino tikslingą ir įvairiapusišką inovatyvių technologijų naudojimą ugdymo kokybei gerinti, motyvuojančiai pozityviai edukacinei aplinkai kurti.

Mokytojai, dalyvavę kursuose ES šalyse (Ispanija, Malta, Portugalija), susipažino su naujausiomis IKT priemonėmis, įrankiais, programomis. Paskutinieji mokymai „Skaitmeninių istorijų kūrimas” (“Digital storytelling”) vyko spalio 25 - 29 d. Portugalijoje.

Šiuolaikinės technologijos, socialiniai tinklai, didelės raiškos filmavimo kameros suteikia neribotas galimybes pasakoti skaitmenines istorijas. Ši veikla lavina mokinių kūrybiškumą, padeda praturtinti žodyną, patobulinti kompiuterinio raštingumo įgūdžius, nuosekliai ir sklandžiai perteikti mintis.

Domeikavos gimnazijos mokytojos S. Skietrienė ir J. Prielgauskienė, siekdamos naudoti skaitmeninio pasakojimo metodą ugdymo procese, pasirinko mokymus Lisabonoje, kuriuos vedė kino industrijos profesionalas Axel Wiczorke. Mokytojai iš Kroatijos, Vengrijos, Ispanijos ir Lietuvos susipažino su daugialypės terpės kūrimo programomis, jas išbandė rengdami pamokų pristatymus.

Mokymai vyko taikant netradicinius metodus ir erdves. Į fotografijos muziejų dalyviai vyko pasisemti įkvėpimo video filmui ir pasirinkę keletą galerijos nuotraukų kūrė skaitmenines istorijas. Bendrų refleksijų metu dalinosi idėjomis, kaip skaitmeninis pasakojimas gali padėti įvairių dalykų pamokose. Intensyvus mokymų turinys neleido nuobodžiauti – praktiškai išbandyta „Comica” mobilioji aplikacija mokomųjų komiksų kūrimui, žaidimo technika „Closat”.  

Vaizdinis informacijos perteikimas mokiniams yra žymiai patrauklesnis, greitai ir paprastai supažindina su dėstoma medžiaga, todėl patirtis įgyta Portugalijoje bus naudinga ir mokiniams, ir mokytojams.

Susijusios naujienos