Pakaunės kosmetikos gamintojus vienija žalia spalva

Kosmetika gaminama ne tik Prancūzijoje, Šveicarijoje ar Japonijoje, bet ir pakaunėje. Kauno rajone šio sektoriaus atstovus vienija žalia spalva. Ji  prekių ženklams pasirinkta neatsitiktinai: tiek  bendrovė „Cosmoway“, vystanti prekės ženklą „GREEN FEEL’S“,  tiek Agnė Masėnaitė, neseniai nusipirkusi „Žalia pieva“,  labai atsakingai renkasi medžiagas ir didelį dėmesį skiria ekologiniam švietimui.

Arčiau gamtos

Prieš aštuonerius metus „Cosmoway“ akcininkams įsigijus įmonę, ji veikė Kaune. Kai įmonė pradėjo augti ir nebetilpo mažose patalpose, savininkai norėjo, kad ji būtų kuo arčiau gamtos. „Esame lankęsi ne vienoje kosmetikos įmonėje Prancūzijoje ir kitose šalyse. Dažnoje jų žaliavos ar aktyvūs komponentai gaminami tikrai ne miesto centre“, – patikino „Cosmoway“ akcininkė ir rinkodaros vadovė Justė Pinkevičienė.

Pastatas Piliuonoje akcininkams idealiai tiko ir dėl gamtos apsupties, ir dėl pritaikymo poreikiams  – anksčiau čia buvo maisto pramonės cechas. „Cosmoway“ savininkų pasirinkimu patenkinti ir Taurakiemio seniūnijos gyventojai: iš 38 įmonės darbuotojų – 15 yra vietiniai. Naujakuriais įmonės jau nepavadinsi, ji Piliuonoje veikia nuo 2018 m. gruodžio.

„Cosmoway“ iš Kauno senamiesčio į pakaunę jau atvyko su prekės ženklu „GREEN FEEL’S“ ir juo žymimą produkciją išaugino iki 40 proc. nuo visos gamybos. „Strateginiu tikslu ir toliau lieka kūno priežiūros priemonių kūrimas užsienio rinkoms, įvairiems tarptautiniams prekės ženklams. „GREEN FEEL’S“ yra mūsų vaikas, kuris neblogai auga ir bręsta. Jis jau pradėjo pirmus žingsnius į Lenkijos rinką, gauname nemaža užklausų iš įvairių pasaulio šalių. Neplanuotai šis mūsų vaikas rodo savo charakterį, nori plačiai keliauti, o mes, žinoma, tuo labai džiaugiamės“,  – šypsojosi J. Pinkevičienė.

Piliuonoje veikiančia įmone domisi Didžioji Britanija ir Amerika, pradedama dirbti su Švedija, Latvija. „Cosmoway“ darė produktus Rumunijos ir Vokietijos užsakovams su privačiais prekės ženklais. Daugiausia dėmesio įmonė sulaukia tarptautinėse parodose, pasak rinkodaros vadovės, tai  – pagrindinė priemonė parsimušti į tarptautines rinkas.

Pasak bendrovės direktoriaus Vitalijaus Voleikos, šiuo metu „Cosmoway“ prekių krepšelį sudaro per 220 skirtingų prekių, 85 iš jų yra įmonės prekės ženklo, kiti – išleidžiami kitų prekės ženklų pavadinimais.

Taurakienio seniūnijos įmonė gamina ne tik veido ir kūno odos, plaukų priežiūros, bet ir burnos higienos priemones, o šiemet su rankų dezinfekciniu skysčiu startavo ir naujoje kategorijoje. Įmonės buvo viena pirmųjų, kuri pradėjo teikti šį produktą namų ūkiui mažos talpos taroje ir jau pagamino per 200 tūkst. litrų rankų dezinfekcinio skysčio. „Tas kelias nebuvo lengvas: gauti leidimus, įsigyti aktyvius komponentus, organizuoti darbą pamainomis, kad būtų užtikrinta ir įprastinių produktų gamyba. Esu įsitikinusi, kad pirmieji du žili plaukai, atsirado karantino metu“, – atviravo verslininkė.

Daugiausia gaminių iškeliauja į Lietuvos prekybos centrus ar užsakovus: per mėnesį pagaminama 200 tūkst. vienetų skirtingų produktų. „Niekada nesakome, kad mūsų prekės ženklo produktai padarys stebuklus, atstos plastines operacijas. Tačiau tvirtiname, kad, pasitelkiant chemikų pagalbą, galima sukurti kosmetikos priemonių formules, kuriose yra visko tiek, kiek reikia, kad būtų užtikrinti esminiai odos ir plaukų poreikiai kiek įmanoma natūralesnėmis priemonėmis už palyginti nedidelę kainą“, – pabrėžė J.Pinkevičienė.

Jos žodžiais, visi akcininkai atėjo ne tik užsidirbti pinigų, ši veikla –  jų gyvenimo būdas ir net filosofija. Grožis – tai ne vien kremo potėpis. Grožis turi atsispindėti absoliučiai visuose verslo segmentuose ir išorėje. Visos komandos aistra kosmetikai jaučiama ir produktuose. Juk ne veltui mūsų prekės ženkle yra žodelis „Feel“. Mes norime pajusti rinkos žavumą, tikruosius vartotojų poreikius, o su „Green“ juos įgyvendinti. Nė vienam žodžiui neteikiame prioriteto, jie neatskiriami, norint pasiekti mūsų užsibrėžtą tikslą“, – sakė rinkodaros vadovė.

Perdavė į geras rankas

Akademijos miestelyje gyvenanti Rita Abračinskienė vilniečių sukurtą prekės ženklą „Žalia pieva“ įsigijo prieš 4 metus. „Esu tas žmogus, kuris šį prekės ženklą puoselėjo ilgiausiai“, – šypsojosi buvusi mažosios bendrijos „Meprita“ vadovė. Neseniai moteris „Žalia pieva“ pardavė ringaudiškei Agnei Masėnaitei ir nė kiek neabejojo: „Agnė yra tas žmogus, kuris dirbs su meile, o aš konsultuosiu ir dalysiuosi savo sukauptomis žiniomis. Dabar versle reikia greitų sprendimų, ir jaunimui tai daryti sekasi geriau“.

„Žalia pieva“, pasak R. Abračinskienės, – 100 proc. natūrali kosmetika. Joje nėra naftos produktų, sintetinių priedų ir kvepalų, kitų medžiagų, kurių poveikis organizmui ir sveikatai gali būti kenksmingas.  Moteris patikino, jog aliejų, hidrolatų, alijošiaus gaminių, molių, druskos netrukus vėl bus galima įsigyti internetinėje parduotuvėje.

A.Masėnaitė šioje veikloje taip pat ne naujokė. Ji kuris laikas vysto prekės ženklą „Honey“.

„Mes orientuojamės į produktus, kurie yra su vašku ir medumi. Tai kremai kūnui ir veidui, vazelinas, muilas, įvairūs balzamai ir tepaliukai. Jais prekiaujama ne tik internetinėje parduotuvėje, bet ir Akademijoje esančiame butikėlyje „Zuikės palėpė“, o netrukus abiejų prekės ženklų produktais bus prekiaujama ir Akademijoje baigiamoje statyti „Rimi“, po kurios stogu įsikurs Akademijos bendruomenės centro susibūrimų prekybos ir edukacinė zona“, – pasakojo A. Masėnaitė.

Teksto autorius: Vilma Kasperavičienė, „Kauno diena“

Susijusios naujienos