Kolegos dalijosi patirtimi
Į Kulautuvos pagrindinę mokyklą pasisemti patirties apie čia rengiamas projektines veiklas atvyko Neveronių gimnazijos mokytojai. Kulautuviečiai pirmieji Kauno rajone vykdo tokią veiklą, tad nenuostabu, kad jų žinios domina ir kitas rajono mokyklas.
Mokyklos pavaduotoja ugdymui Odeta Burneikienė supažindino, kaip organizuojama veiklų savaitė, vaizdžiai pristatė jos tikslus ir rezultatus.
Pradinio ugdymo mokytoja Irena Danieliūtė pasidžiaugė, kad pradinukai užsidegę vykdė visas projektines veiklas: mokėsi mokyklos himno, kalbino baigusius mokyklą, lankėsi mokyklos istorijos muziejuje, iliustravo įspūdžius apie aplankytą seniausią Kulautuvos sodybą. Veiklos buvo siejamos su artėjančiu mokyklos 80 metų jubiliejumi.
Matematikos mokytoja Žaneta Lydekienė informavo, kad mokiniai sudarinėjo užduotis, susijusias su pinigais, patirtis pagilino lankydami Monetų muziejų Vilniuje.
Anglų kalbos mokytoja Viktorija Bernotienė papasakojo apie vaikų įsitraukimą į kino filmų įgarsinimą anglų kalba. Mokytojai ir mokiniams padėjo VUD garso įrašymo studija.
Mokytojas Mykolas Fedaravičius kartu su mokytoja Diana Tovkevičiene vykdė projektą Kulautuvos istorijos ir gamtos paminklais. Mokinių baigiamasis darbas – klausimai protų mūšio turnyrams.
Į matematikos užduočių paruošimą savo mokinius įtraukė Aidas Čeplevičius. Dirbdami grupėje, vaikai sudarė apibendrinamąsias skaitmenines matematikos užduotis 5–10 klasėms. Mokytojas sako, kad tai puiki metodinė priemonė ir matematikos mokytojams, ir matematikos žinias gilinantiems mokiniams.
Puikų monopolio principu sudarytą stalo žaidimą parengė lietuvių kalbos mokytoja Jolita Velžienė. Ji sako, kad toks nuotaikingas žaidimas labai tinka lietuvių kalbos žinioms pagilinti.
Paskutinę savaitės dieną kiekviena mokinių grupė viešai pristatė savo veiklas, dalijosi patirtimi, diskutavo. Vaikų dalyvavimą projekte įvertino mokytojai.
Kulautuvos mokytojai atkreipė dėmesį, kad nebuvo problemų dėl projekto lankomumo. Veikla, vykdoma ne mokyklos patalpose, o kitose erdvėse, skatina mokinius lankyti užsiėmimus. Esminis jų stimulas – kūrybingumas.
Susitikti, kalbėtis, dalytis ir pasidžiaugti geromis iniciatyvomis – taip pat kūrybinio pedagoginio proceso dalis. Tai iliustravo ir draugiškas Kulautuvos ir Neveronių pedagogų susitikimas.
Mykolas Fedaravičius – istorijos ir pilietiškumo pagrindų mokytojas
Komentarai (0)