Elektrinio autobuso repeticija
Didžiausios Lietuvoje keleivių vežimo įmonės UAB „Kautra“ vadovai Linas Skardžiukas ir Gintautas Pakusas pakvietė Kauno rajono merą Valerijų Makūną ir administracijos direktorių Šarūną Šukevičių išmėginti neseniai iš Turkijos atgabentą demonstracinės versijos elektrinį autobusą „Temsa LD SB“.
Europos Sąjunga ir Lietuvos vyriausybė paskelbė „žaliąjį kursą“, todėl ekologiškos transporto priemonės palaipsniui turėtų pakeisti taršųjį automobilių ūkį. Dėl to sutaria ir politikai, ir vežėjai.
„Kautros generalinis direktorius L. Skardžiukas pasakojo, kad naujasis autobusas skirtas priemiesčiams, todėl nėra žemagrindis, tačiau pritaikytas ir neįgaliesiems. Autobusas 13-kos metrų, erdviame salone – 60 patogių sėdimų vietų, sėdynės su saugos diržais, yra vieta neįgaliojo vežimėliui.
Autobuso agregatai – vakarietiški, žinomų gamintojų. Baterijų blokus gali sudaryti nuo 4 iki 10 baterijų, vienos baterijos talpa – 35 kW. Su šešių modulių baterijomis autobusas gali nuvažiuoti maždaug 300 km. „Baterijų veikimo laikas priklauso nuo vairavimo stiliaus, oro temperatūros ir vietos, kur važiuojama – mieste ar priemiestyje“, – pasakojo „Kautros“ generalinis direktorius.
Autobuse sumontuotos moderniausios saugumo sistemos. Vairuotojo vieta patogi: yra skaitmeninis ekranas, USB jungtys, alkoblokas. Autobusas jau atliko SORT bandymus ir turi Europos laboratorijos sertifikatą.
Didžiausios Lietuvoje keleivių vežimo įmonės UAB „Kautra“ vadovai Linas Skardžiukas ir Gintautas Pakusas pakvietė Kauno rajono merą Valerijų Makūną ir administracijos direktorių Šarūną Šukevičių išmėginti neseniai iš Turkijos atgabentą demonstracinės versijos elektrinį autobusą „Temsa LD SB“.
Europos Sąjunga ir Lietuvos vyriausybė paskelbė „žaliąjį kursą“, todėl ekologiškos transporto priemonės palaipsniui turėtų pakeisti taršųjį automobilių ūkį. Dėl to sutaria ir politikai, ir vežėjai.
„Kautros generalinis direktorius L. Skardžiukas pasakojo, kad naujasis autobusas skirtas priemiesčiams, todėl nėra žemagrindis, tačiau pritaikytas ir neįgaliesiems. Autobusas 13-kos metrų, erdviame salone – 60 patogių sėdimų vietų, sėdynės su saugos diržais, yra vieta neįgaliojo vežimėliui.
Autobuso agregatai – vakarietiški, žinomų gamintojų. Baterijų blokus gali sudaryti nuo 4 iki 10 baterijų, vienos baterijos talpa – 35 kW. Su šešių modulių baterijomis autobusas gali nuvažiuoti maždaug 300 km. „Baterijų veikimo laikas priklauso nuo vairavimo stiliaus, oro temperatūros ir vietos, kur važiuojama – mieste ar priemiestyje“, – pasakojo „Kautros“ generalinis direktorius.
Autobuse sumontuotos moderniausios saugumo sistemos. Vairuotojo vieta patogi: yra skaitmeninis ekranas, USB jungtys, alkoblokas. Autobusas jau atliko SORT bandymus ir turi Europos laboratorijos sertifikatą.
V.Makūnas kalbėjo, kad ekologiškas viešasis transportas labiausiai derėtų Kauno rajono kurortinėje teritorijoje, svarstytinas maršrutas ir iki Ežerėlio.
L.Skardžiukas patikino, kad užsakius autobusą, jis galėtų būti pagamintas per metus ir jau kitąmet vežti keleivius. Išvykos metu diskutuota ir apie tai, kaip pagerinti keleivių aptarnavimą, sutarta galinėse maršrutų stotelėse įrengti tualetus.
Prie Adanos miesto įsikūrusi “Temsa” gamykla per metus pagamina virš 4500 autobusų, kurie važiuoja 66 pasaulio šalyse. “Kautra” yra oficialus “Temsa” atstovas Lietuvoje. Smaragdine spalva nudažyti šių gamintojų autobusai rieda ir Kauno rajono savivaldybės maršrutais.
Makūnas kalbėjo, kad ekologiškas viešasis transportas labiausiai derėtų Kauno rajono kurortinėje teritorijoje, svarstytinas maršrutas ir iki Ežerėlio.
L.Skardžiukas patikino, kad užsakius autobusą, jis galėtų būti pagamintas per metus ir jau kitąmet vežti keleivius. Išvykos metu diskutuota ir apie tai, kaip pagerinti keleivių aptarnavimą, sutarta galinėse maršrutų stotelėse įrengti tualetus.
Prie Adanos miesto įsikūrusi “Temsa” gamykla per metus pagamina virš 4500 autobusų, kurie važiuoja 66 pasaulio šalyse. “Kautra” yra oficialus “Temsa” atstovas Lietuvoje. Smaragdine spalva nudažyti šių gamintojų autobusai rieda ir Kauno rajono savivaldybės maršrutais.
Parašykite savo nuomonę:
Prisijungusių sistemos lankytojų komentarai svetainėje yra viešinami automatiškai